måndag 29 juli 2013

Sommarlov i Sjöbo

När min flock drog iväg till stora landet i väst i 4 veckor fick jag bo hos en annan flock i Sjöbo, nämligen Christer, Ingrid, Chili och Ricko. Här fick jag hänga med på kalas, stadsbesök, skogspromenader och golfspel i ÖSREGN !!!!!! Jag slapp inte undan månadens dusch och pälsvård. Jag och Chili som är min halv syster busade dagarna i ända till Rickos stora belåtenhet. Liten men bestämd äldre herre som berättade klart och tydligt vad som var OK att göra. Och busa med Chili fick jag göra hur mycket som helst bara han fick vara i fred.
Och så kom kommandot "hundarna hit" och vipps satt Chili och Ricko framför Ingrid och fick godis. Det blev en hel del godis och mat under den månaden. Här fick man vara rädd om den mat man fick annars snodde Chili den. Jag gick upp ett helt kilo och gladast var matte, jag fattar ingenting.
Ja tiden gick fort för plötsligt en kväll var matte och lillmatte här och hämtade hem mig. Bhuuuu bhuuuu vad tråkigt men vilka saker jag fick när jag kom hem. ;0) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar