lördag 5 oktober 2013

Höftledsröntgen

Detta inlägg publicerades inte som det skulle så läs: Idag 23/9 trodde jag att vi gick på en långpromenad på morgonen. Ja det gjorde vi visserligen men vi gick istället för hem gick vi till Malmö djursjukhus.
Jag skulle visst röntga mina höfter hmm så jag passade på att nosa in HELA undersökningsrummet tills det kom in människor som lyssnade och tittade på mig, de hade tom mage att sticka en nål i rumpan på mig. Det gjorde inte ont för matte nep mig i örat och DET gjorde ont.
Kände mig lite groggy och sömnig så jag passade på att sova en stund.
Vaknar upp mysigt av matte klappar och gosar med mig. Vaknade upp ordentligt när en STOR hund skäller och jag skulle inte vara sämre så jag la till med värsta morret jag fick till i min skönhets sömn  !!!!! Fick höra att jag varit duktig när de röntgade mina höfter och när matte passade på att klippa klorna.
Oj vad korta de blev men nu tänkte inte matte på att jag kan ju smyga bättre när de inte hör mina klickljud från klorna i golvet längre. Hi hi hi hi. Vi fick gå en bit för att ta bussen hem och det var den längsta sträckan jag har gått SÅ sakta att matte övervägde faktiskt att bära mig. Ni ser ju själv hur trött jag är efter att gått längs staketet.
Väl hemma placerade matte mig på min pall och där sov jag hela eftermiddagen. ZZZZZZzzzzzzzZzzzzzzZzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar