fredag 26 september 2014

Händelserik sommar 2014


Nu har det hänt en hel del sedan matte gjorde sitt sista inlägg i påskas. Sommaren har varit jättevarm och det tar på krafterna så jag och lillmatte sov ofta ihop.

Vi har haft besök av halvsyster Daisy och varit på utflykt hos min kennel mamma Marina. Där fick jag hälsa på min lilla halvsyster Hope. Hon var rolig att leka med och ovan på allt så följde hon med hem till Malmö.
Hon drar runt på alla leksaker så matte får ideligen samla ihop den.
Den lilla spjuvern ÄLSKAR vatten. Hon har badat i en balja eller i den äckliga dammen ute i trädgården när det varit varmt. Det hon inte fattar är att man inte ska ge sig ut på pooltäcket för att tvätta tassarna. Matte var inte glad när Hope ville komma in.
Jag och min andra halvsyster Chili var på utställning i Sjöbo där jag blev 2:a. Tyvärr känner de alltid länge p min mage och tycker jag är tunn. Men jag äter ju men inte tillräckligt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar