onsdag 13 februari 2013

Miljöträningen är återupptagen !!!

Idag lämnade husse av mig på mattes jobb för att vi skulle gå HELA vägen hem (5km) Matte började turen inom djuraffären för att köpa godis till mig ;0) GUD vad många dofter det fanns, människorna cyklade på trottoaren och bilarna körde jätte fort. Annat är det i lugna villa kvarteren vi brukar gå. Matte hade även fått med sig långlinan så jag fick springa lite där det fanns tillfälle. När vi gått halva vägen stannade matte och satte sig på en bänk. OK passivitets träning, jag var tyst och bara luktade på marken. SÅ kom bussen, ok vi har tränat på vår hållplats att gå in och ut så det här är säkert lika kul. Men HALLÅ matte gick inte ut igen !!!! det var inte så farligt som det var de första gångerna. Jag har mognat säger matte!! Nu ligger jag och väntar på matte ska bada mig, det är tydligen dags för det nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar