tisdag 26 februari 2013

Röker hundar?

Idag trotsade jag matte, jag skulle ha någonting med mig ut på rundan. Tuggbenet och vantarna som jag valde lade hon tillbaka i korgen, jag fick med mig en gammal pinne istället. Matte trodde säkert att jag skulle tappa bort det jag bar på så en gammal pinne var inte så farligt att tappa. Jag gick där så stolt och bar på pinnen, ibland lade jag mig ner och tuggade på den för att i nästa sekund kasta lite med den. Jag lyckades få in pinnen fel i munnen och matte skrattade åt mig. Det lät positivt så jag fortsatte att bära pinnen som en cigarr. Jag tappade pinnen en gång, då tvingade matte mig att hämta den vilket jag inte förstod så hon fick snällt hämta den till mig. Vi kom hem igen med pinnen som jag tuggade sönder i trädgården.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar