torsdag 28 mars 2013

Äventyrets dag.

Idag har jag och lillmatte bara myst. Matte ringde hem och bad oss komma och möta henne på väg hem från jobb. Ha de provade att cykla med mig och de stoppade ner mig i cykelkorgen. Vart ska deras upptåg sluta ????
På kvällen var vi på klubben och tränade, jag fick gå med lillmatte och träna kontakt. Sen gjorde de något busigt igen, matte kidnappade lille rottis valpen Svante och tränade passivitet med honom. Sen kom det en ung kille och tog mig från lillmatte. Visste inte vad som väntade så jag hade 100% ögonkontakt. Sen gick lillmatte och tog en annan hund som inte gick lika bra som jag, lillmatte fick kämpa medan Frollic mannen passade mig !!!! Lillmatte fick även hon träna Svante på sitt och kom. Hon fick mycket beröm av kursledaren.
Väl inne igen fick matte nya klubbtidningen. Tjooho här har vi klubben som fattat hundrasernas nr 1. De lät Tibetanska terriern Bonjo pryda omslagsbilden. Väl hemma igen på min pall och nya filt. Godnatt !!!!!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar