lördag 23 mars 2013

Härlig vårpromenad

Idag gick jag med matte och husse genom Malmö på en härligt vårpromenad. Jag testade en hund rastgård och fikade i solen i Västra hamnen. Många av de andra hundarna vi möte kunde inte uppföra sig så bra som jag kan. De både skällde, morrade och försökte springa mot mig. Tur att man föregår med bra uppförande tycker jag och den andra svarta hunden som vi gick bedvid när jag blev utskälld. Tyvärr tog batteriet slut så matte kunde inte filma när jag blev utskälld eller rättare sagt utfräst av en stor brun/vit fågel. Matte har viss erfarenhet av dessa gäss genom sitt gamla jobb och sin uppväxt på gård och tyckte inte jag skulle hälsa på den. Nu ligger jag och tar igen mig i ett härligt varmt uterum.

Foxi















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar